Luisildo Luisildo

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Friday 26 de October de 2007
Passeig per Ordesa

El diumenge 21, vam fer un "puja-baixa" cap a Ordesa per estirar una mica les cames i veure els seus boscos de tardor en directe, així que farts de veure-ho en fotografies, cotxe i cap a Torla! Com sempre, Ordesa ple de gent, i el que havia de ser un passeig fins la Cua de Cavall i tornar pel mate

Wednesday 2 de May de 2007
Intent al Taillon els dies 28 i 29 d´abril.

Aprofitant el pont de maig ens dirigim cap a Bujaruelo per fer l'ascensió al Taillón pel Port de Bujaruelo fent nit al refugi de Serradets. Tot i que la meteo no era per tirar coets val a dir que no ens va ploure cap dia, i que ens vam despertar amb una mica més de neu. Desafortunadament quan es

Friday 29 de December de 2006
Pic de Medacorba

Ascenció a aquest bonic cim andorrà de 2913m realitzada entre els dies 23 i 24 de desembre de 2006 per la Cat, la Berta, l'Octane, en Jimiton, en David_P i en Luisildo. Molt de fred i bastant gel van donar un toc de gràcia a la sortida, on a part de la ascenció propiament dita, també vàrem ap

Wednesday 7 de June de 2006
Punta Alta 3014m

Ascenció dels dies 3 i 4 de Juny de 2006 a la Punta Alta (3014m) amb pernocta al refugi Ventosa i Calvell. Una magnífica sortida, amb una magnífica companyia! Molt recomanable!